2011. április 27., szerda

Most mi lesz?

Na, ma se tudok lefeküdni bejegyzés nélkül… oh yeah, egyel több dolog, amire rá vagyok függve mostanság. Szóval milyen is volt a napom? Olyan snassz, és nyomasztó. Reggel eldöntöttem, hogy nem érdekel a töri, én ugyan nem kelek ki a pihe-puha ágyamból tanulni, és így is lett. Mert hát tök jófej a tanárunk, utolsó előtti nap dogát oszt, amikor nincs is óránk, aztán meg még elvárja, hogy aznap amikor is elkér egy másik óráról, akkor felelj is le a jobb jegyért… na persze, kit néz hülyének? Na de hagyjuk is, nem baszom fel az agyam. Viszont az eléggé szar érzés volt, hogy láttam, hogy J-nek valami baja van, amit ő is beismert, de az istenért sem tudjuk, hogy mi az. Ez a legszörnyűbb… pedig esküszöm, én olyan szívesen segítenék neki, meg tudom, hogy el is mondaná, ha tudná, de hát nem így van. Jó persze most tök stresszes időszakot élünk, mindjárt itt az érettségi, meg ballagás pénteken, meg ugye a kusza pasi ügyek, szóval érthető, csak mégis ramaty érzés ez a tétlenség, de csak megoldódik minden. Aztán lássuk csak mi volt? Ballagási főpróba, amit lezavartunk fél óra alatt, bár az is tök felesleges volt, meg végre kész lett az a nagyon ocsmány tablónk, J-vel shoppingoltunk, bár olyan hisztisen, hogy csak na, és persze null eredménnyel – vagyis, ha nem csórták el, akkor holnap visszamegyek azért a fekete topért, amit kinéztem – meg persze nem maradhatott ki a fagyizás sem. A nap legjobb része. ;) Utána meg anyával mentünk egy újabb vásárló körútra, és lett egy szépséges cipellőm, aztán meg tanulhattam -.-”, éljen az érettségi! Este meg rám írt A. … nem mondom, jó érzés, hogy mindig Ő ír:$, de valahogy túl lassú a tempó. Mármint az a hülye szerda is elmaradt, most meg újból előhozta a találkozás témát, felvetettem a pénteket, de arra már van programja, szóval meglátja mi lesz még, de én most komolyan nem fogok arra számítani, hogy ott lesz, és akkor nem koppanhatok, nem csinálok dühből hülyeséget, se semmi ilyen. Csak be is tudjam tartani ;)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése