2011. április 26., kedd

Elmebaj

Nahát-nahát, nem gondoltam, hogy ennyire rá fogok függni erre a blog témára, de hát megtörtént… Én nem is tudom mi van velem. Mindenesetre pasik és barátnők terén megy a kever-kavar elég rendesen. Először is barátnők: ott van V a volt legjobb barátnőm, tudjátok életem baklövése kategória, akivel nem szakadt meg az összes kapcsolatom, Face-n még beszélünk üzikbe, de még ott is sikerül kiidegelnie. Valahogy nem tudunk túljutni bizonyos témákon, pedig kéne... De ami a legszörnyűbb, hogy tudom, hogy már maga a beszélgetés is csak megszokás, mégis azért érdekel, mi van vele, bár egyre kevésbé, de mindegy is, nem fecsérlek rá több időt.   
Pasik meg… hát ugye kavargatok jobbra-balra, ami akkor épp jó, meg áh, mit jó? Fantasztikus! De azért mégis bennem van, hogy jó lenne valami komolyabb kapcsolatféleség is: hozzábújni, megcsókolni, amikor csak akarom, és ilyenek… Bár nem tudom, hogy bírnám, hogy csak egyre koncentráljak, de azért menne szerintem. :$ Szóval most vágyálmaim tárgya A., akivel egy csütörtöki buliba ismerkedtünk össze, ott meg volt az első csók, ami elég szarra sikerült, de totál ki voltam készülve lelkileg, és mást képzeltem a helyébe(igen, az meg egy előző szombati csávó volt, Mr. Miskolc) szóval jah. Most akkor döntsem el, hogy miért volt rossz, mi? Ezt mással nem, csak egy again csókkal lehetne eldönteni, ami megeshetett volna Szerdán, csakhogy a csávó nem jött el. A többit meg már leírtam előrébb… szóval nem tudom, mi legyen, össze vagyok zavarodva de teljesen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése