2011. április 25., hétfő

Locsolkodás?

Nem tudom, ki hogy van vele, de én mindig is utáltam a Húsvét hétfőt. Sőt, egyenesen borzongok, ha rá gondolok az év többi napján. Hát tegnap is így volt… nagyon nem vártam a mát . Reggel aztán jött a tesóm „megöntözni”, szerencsére csak parfümmel, bár mondjuk ez az ő szerencséje, mert ki is vágtam volna a szobámból, ha szódásszifonnal, vagy esetleg vödörrel áztatja az ágyam, ugyanis még aludtam. -.-”Aztán apa járt el hasonlóan (komolyan, nem nőtt még ki belőle?) aztán meg jött vagy fél tucat srác, és előkerültek a jól bevált vödrök, az udvaron hatalmas nagy tócsa, és csak hogy boldog legyen az utókor, az egészet kamerára is vették. Fasza. Mindenesetre sokat röhögtem, meg jó volt beszélni velük pár szót, szóval amennyire nem vártam, annyira jól sült el a dolog. Igaz, egy vizespóló verseny meg se kottyant volna ezekután (még a bugyimból is csavarni lehetett a vizet) de legalább van kire fogni, ha tüdőgyulladást kapok (A), főleg hogy betegeskedek már vagy egy hete. De nem baj, majd iszom a kis neo citran-omat, és csak kigyógyulok péntekig, ugyanis akkor ballagok. Hát nem tudom, várom is, meg nem is… mindenesetre előtte tuti mindenki idegbeteg lesz, meg felbasszák az agyam, sőt új fodrászhoz is megyek, szóval rizikó lesz az egész. Na de az este a lényeges, együtt lesz az osztály, lesz szerenád, és úgyis mindenki be fog baszni, és majd partyzunk együtt egy jót remélhetőleg, bár nekem elég lenne csak J-vel is, a többiek már nem érdekesek(A) :$             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése