2011. április 22., péntek

Hihetetlen.

Ez az egy szó elmond mindent a pasikról. Komolyan mondom, nem hiszem el, hogy EZEK tényleg MINDIG a csajokat bírják hibáztatni. Mi volt szerdán is? Épp a legjobb barátnőmmel(J.), és a „nővérével”(Zs.) mentünk bulizni(akivel később találkoztunk), előtte persze volt minden, ami kell, csajos vásárlós nap az egyik plaza szerűségbe, ami sikertelensége ellenére (azaz nem találtuk meg az álomruháinkat) is irtó jó volt, mert rettentő sokat bacultunk. Na de aztán piákból legalább sikerült bevásárolnunk, gondolva az estére, azaz az alapozásra. És hát el is jött…
Az alapozást megejtettük a fürdőkád mellett (igen, kicsit extrém helyeken szoktunk iszogatni(A)) meg persze a beszélgettünk erről-arról, izgisebbnél izgisebb, és főleg pasis témákról. Nem tudom, ki hogy van vele, de én imádom az ilyesfajta estéket, a pia mindenkit felold (bár mondjuk alapvetőleg is nagyszájú és őszinte teremtésnek tartom magam, de azért elegendő alkoholmennyiség után az én szám is gyorsabban pörög) szóval minden tökéletes volt. Még az a fránya fejfájás, meg betegség is egyre kevésbé zavart… találkoztunk Zs-vel aztán meg elkezdtük ismét szidni a pasikat, ugyanis most mindhárman „pasigonddal küzdünk”… na nem, nem kell megijedni, nem a hiányukba, ugyanis mindhárman elég jól nyomjuk a táncparketten, amit azért valljuk be nem sokan mondhatnak el magukról (és most nem az egoizmus szól belőlem, csak ha vlki végig néz a táncparketten irtó jókat szakadhat „egy-két” önjelölt táncot imitálón). Szóval nagyba beszéltük, hogy már klubot alapíthatnánk, mert hogy ha egy pasi 10 csajt smárol le egy éjszaka alatt, akkor húú mekkora macsó, de ha mi tesszük ugyanezt (márpedig miért ne tehetnénk, hiszen egyikünknek sincs most párkapcsolata)akkor meg mekkora szajhák vagyunk. Felháborító esküszöm! És hát nem megtörtént? Az este elején még vártam az „aktuális találkámat”, táncoltunk a csajokkal, meg persze jöttek-mentek a pasik körülöttünk, de az angyalka a vállamon ülve, na meg persze a csajok is meggyőztek róla, hogy viselkedjek, hátha befut. Hát nem futott! Először rettentően dühített, de aztán már nem is érdekelt, csak az bosszantott, hogy minduntalan kerestem a szemmel. Ja, ha még nem említettem, „megszöktem otthonról a barátnőmnél alszok dumával” szóval a fényképezőgépet is kerülnöm kellett… de aztán volt egy srác, J. bátyjának a haverja, akivel már náluk is találkoztunk, de nem beszéltünk meg semmi. Hát mit ne mondjak, az a tipikus „huhúú”típus, aki még ráadásul táncolni is tud, szóval nekem tipikus álompasi. És hát igen, odajöttek táncolni, mi meg táncoltunk külön is, valljuk be elég közel. Az egyik hobbim, hogy imádom megőrjíteni a pasikat a táncommal, szóval be kellett vetni magam, és sikeres is voltam *büszke* ő is ezt  mondta. Sőt, el volt hűlve, hogy ugyanaz a lány vagyok, akivel találkozott? Hát erre mit lehet mondani? Nem tudom mit nézett ki belőlem korábban… Szóval egymásba gabalyodtunk, de csak tánc terén(SAJNOS), na jó volt egy nyakharapdálás, amit Ő kezdett ELŐBB, én meg csak visszaadtam neki(A) de hát istenem. Néha össze-össze futottunk, táncoltunk, ami irtó jó volt, meg egyszer odajött, hogy J. mondta neki, hogy vigyáznia kell rám (aha, mint másnap kiderült igazi kamugép a csávó)de én akkor épp mással voltam, szóval nem nagyon törődtem vele. Aztán az est végén ismét együtt táncoltunk és engem le se lehetett lőni, a srác(N.) csodálkozott is nagyba, hogy hogy bírom ennyire, de aztán mennünk kellett, és végül is két puszival váltunk el, mert ugye mentünk haza J-ékhez. Tökre fel voltam dobódva még másnap is, bár nem megszokott, hogy valaki ne smároljon le, de hallottam, hogy most szakított a csajával, én meg ugye nem akartam nyomulni, mert van bennem annyi tartás. Áldom az eszemet érte… ugyanis épp ma derült ki, hogy N. teljesen máshogy adta elő a dolgokat, és a barátjának (J. tesójának) elmesélte, hogy mennyire be voltam indulva, meg hogy szétharapdáltam a nyakát. Hahóóó, megerőszakolni nem erőszakoltam meg talán? Ő kezdte, és nem én nyomultam! Úgyhogy fasza, most én érezzem szarul magam, vagy mi van? Hát nem fogom! Esküszöm, legközelebb csak azért is rámászok valakire a szeme előtt, aztán akkor majd nem lesz fogalomzavaros, és még alapja is lesz a hülye pletykáknak… mindenesetre az az este akkor is jó volt, úgyhogy szombaton folytatást igényel több akcióval.:$ ^^  
P.s.: A "ribancok" klub tehát megalakult ;)             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése