2011. április 24., vasárnap

Gigaparty

Úristen, a tegnapi nap valami frenetikus volt. Esküszöm, csakis szuperlatívuszokba tudok róla beszélni, na meg visszagondolni is rá. *-* Az elején persze minden döcögősen indult, mert hát ki, ha nem én késtem le majdnem a vonatot. Vicces volt, mondhatom, mindenesetre megérkeztem, és ez itt a lényeg. Érkezésem után pedig találkoztam drágaságos barátnőmmel J-vel, és a bátyja(D.) barátnőjével E-vel, akikkel ellátogattunk Vadászba, mondván meglessük D-t, ahogy pincérkedik. Hát az egész szitu nagyon gáz volt, először nem is mertünk benyitni, mert épp esküvő volt, de aztán végül is igen, és majd egy órát ültünk a kis italainkat szürcsölgetve, hát mit ne mondjak halálpoén volt. Utána meg bevásároltunk kajából és piából, majd találkoztunk egy ismerőssel, H-val (megjegyzem rohadt jól néz ki a csávó *olvadozik*) aki kábé úgy vezet, mintha gyorsulási versenyen lenne, és ezt volt részünk megtapasztalni is, bár meg kell jegyezni én irtóra élveztem az ámokfutását.(A) Aztán megcsináltuk a kis mirelitpizzánkat, és kezdődött az este, az eleje elég kis lightos volt, de aztán kész házibuli kerekedett négy csajjal, meg vagy egy tucat(bár lehet keveset mondok) pasival. Ittunk, meg zenéztünk, röhögtünk meg dumáltunk a totál ismeretlen társasággal, és jól éreztük magunkat, csak aztán a hülye szomszéd telefonált, hogy nem tudnak aludni a gyerekei. Hát most nem akarok durva lenni, de ki nem szarja le? Szóval elhúztunk a kedvenc törzshelyünkre, de hát előtte még összefutottunk azzal a böszme pasival, és én eskü azt hittem, hogy elgázol minket. Leállt az utca közepén pattogni velünk, meg ordítani szó szerint, még a kocsijából is kiszállt, szóval fasza volt. Nyomorék…
A buli meg áhh… rohadt jó volt. Összefutottunk pár ismerőssel, és először velük táncoltunk (RnB party volt az alsó, rendes meg a felső szinten) aztán meg valahogy leragadtam valami csávónál, és hát gondolhatjátok mi lett a vége… igen, sötét „sarok”. (Ja, amúgy meg kell említeni, hogy totál nem úgy indultunk neki az éjszakának, hogy inni fogunk, sőt megbeszéltük, hogy lightosra fogjuk a témát, ahhoz képest bazira sikerült bebasznunk(A), és alig álltunk már a lábunkon.)Na de a saroknál tartottunk… szóval a csávó igazán tudott valamit, mert áhh és uhh… bazijó volt , de nem tudom, belém szállt a kisördög vagy mi, mert ahogy elhagytuk a kis helyünket, én rögtön más préda után néztem. A csávó meg is jegyezte, hogy miért táncolok mindenkivel. Hát kérdem én, hol él ez? Nekem kell a szabadság! Aztán meg nem is tudom hogyan, de találkoztam egy másik ismerőssel Legoval, és tök megörültem neki. Már régóta mondogattam J-nek, hogy látni akarom, mert múltkor is jól elvoltunk, és hát most is, de csak haveri szinten, meg húztuk egymás agyát, táncoltunk, és ennyi. A haverjával meg… khm… máshogy jobban.(A) Hát nem volt semmi az sem, esküszöm legszívesebben el se szakadtam volna tőle, meg a csókjaitól, annyira kívántam. Fúú de baromira visszamennék az időben. :$ L. meg nem győzött halálra szivatni, de persze nem hagytam magam, mert mindig „megvertem”, meg folyton a sapiját, meg a karkötőjét nyúltam le. Szóval jól elvoltam velük, a másik haverját sikerült visszafognunk egy kis bunyótól, és szinte egész este az alsó szinten nyomtuk(megjegyzem a csávók is baromi jól táncolnak, ami nekem külön jó pont, hogy nem egy szerencsétlen jobbra-balra lépegetős macsóval hozott össze a sors), és sajnos cigiztem is -.-”.  Pedig durva, mert L. haverjától(a smárolós) még én vettem el a cigit, mert majdnem kiégetett, erre meg… áh, jó vagyok de tényleg. Az est végére meg J-vel közös osztálytársunkat sodorta arra a szél( jaa, J-t meg is locsolták, és szegényem folyton azt érezte, hogy tök büdös a haja xD), akit nagyon utálok (ő volt az, aki kilencedikbe, vagy tizedikbe szerelmes verset írt nekünk xD)és mindenáron be akartam hülyíteni, de még szerencse, hogy J. nem engedte:$ Szóval áh, baromi jó volt az egész este, bár szerettem volna többet lenni drágalátos barátnőmmel(és ezért lelkiismeret-furdalásom is van) - aki most épp a nagyjánál dekkol, és durva, de már hiányzik a bolond feje, hiába beszéltünk telón -, de remélem a pénteki szerenád utáni bulájba bepótoljuk. ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése