2011. május 13., péntek

Új élet…(?)

Na szép jó péntek 13-ai reggelt mindenkinek! Nem tudom ki hogy van vele, de én per pillanat úgy vagyok, hogy majd az este végére megmondom, hogy szerencsét hoz-e ez a nap. Mindenesetre nem várok tőle semmi fergetegeset.
Na de mi történt velem eddig? Hát az érettségi írásbeli részén 4/5 arányban sikeresen túl vagyok. Közben volt egy szülinapom, amikor is megittam az első legális piámat, egy amolyan anonim kocsmába kábé délben, meg volt egy szülinapi szombat este (L. nem jött el), amikor is sikerült jól bebasznom… atya ég, micsoda másnap volt az, nem kívánok olyat senkinek, de tényleg. Azután el is döntöttem, hogy új életet kezdek… de hogy ez miben áll?
  1. Józan bulik J. szülinapjáig, ami júni 12-én lesz.
  2. Cigi elvonás.
  3. A kavargatások felfüggesztése.
Na igen, ez mind szép és jó… elképzelésnek!De hogy megtartani nem tudom, az szerda este kiderült. Ugyanis szerdán elszöktem Drága Barátnémhez(J.) „tételeket kidolgozni” Aha, persze… meg akartam szabadulni az otthoniaktól, szóval ez volt az indok, hogy mehessek bulizni (mert ugyebár szombaton is akarok, és két bulit lehet, hogy nem vennének jó néven egy héten). Persze, tudom, hogy hazudni nem szép dolog, és nem is szeretek átvágni senkit, de higgyétek el, ha az én helyzetemben lennétek, ti is erre fanyalodnátok. Szóval délután filmdélutánt tartottunk, meg tánciskolát xD este pedig jöhetett a buláj. Nem volt rossz, nem volt rossz… eleinte alig voltak ugyan, de a végére már egész megtelt a felső szint. És ugye mindenki látja az első pontomat, azaz no pia… na ez már az első fél/egy órában megszegésre került, mikor is megittuk a kis tequiláinkat. A második pontot viszont sikeresen betartottam oh yeah, az szerintem menni is fog, főleg ha mindig lesz a közelembe vlki, aki megállít. (A) A harmadik pont már neccesebb, ha J. nem rángat el, az is megesett volna…
Na már most, kérdem én, hogy mégis mire jók ezek a hülye pontok ha olyan betarthatatlanok?Az elsőt korrektnek tartom, mert már az egészségünkre van rossz hatással az állandó piálás, mert tudni lehet, hogy egy hét alatt nem tisztul ki az ember szervezete (azért mégis jó volt valamire az a biosz óra ;)), de olyan nehéz betartani, hogy eldöntöttük megteszi nekünk a fél üveg pia is, a másikat meg majd másik hétvégén… így még zséileg is jól jövünk ki. ;) A cigis részt ahogy már mondtam annyira nem nehéz betartani, ha van ki lebeszél, a kavarás… na az a másik sarkallatos pont. Oké, én tényleg nem akarom, hogy mindenki ribancnak nézzen, de azért az embernek vannak szükségletei. És mi J-vel megbeszéltük, hogy smárolás függők vagyunk… lehetne rosszabb is, nem? Szóval eldöntöttem, hogy ezt se fogom megvonni magamtól, de mondjuk lehetne csökkenteni az egy bulira jutó kavarások számát. ;) Na majd meglátjuk mi sül ki belőle… de tudjátok mit, nem agyalok rajta, egyszer fiatal az ember, szóval élje ki magát, ha pedig jön a nagy Ő, akkor már úgysem lehet, úgyhogy mindig annak kell örülni, amid van. Tehát én most ezt élvezni fogom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése